Z veřejné schůze Zastupitelstva obce Pelechy, konané dne 6. 9. 2011 od 19:00 hod.

Schůze byla včas a řádně prezentována: písemně vyvěšena na Úřední desce Obecního úřadu, vyvěšena na internetových stránkách obce, vyhlášena místním rozhlasem.

Účast dle prezenční listiny:
- 7 členů Zastupitelstva obce
- 2 hosté

Schůzi vede starostka obce p. Hana Váchalová, na základě přítomnosti 7 členů ZO je schůze usnášení schopná.

Zapisovatelem schůze je jmenována a schválena - 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel - p. H.Váchalová.

Ověřovateli zápisu jmenováni a schváleni  - 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel – paní Marie Tochorová a pan Jan Královec.

Program jednání ZO byl doplněn o: seznámení ZO a hostů s postupem jednání ohledně prodloužení obecní kanalizace, projednání opravy výtluků na silnici firmou SÚS.
Projednáno a schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

Program zasedání veřejné schůze ZO:

1) kontrola usnesení 4/2011
2) projednání a schválení smlouvy pro zřízení věcného břemene a vkladové řízení do KN
3) projednání a schválení veřejnoprávní smlouvy s městem Domažlice týkající se RÚIAN a ISÚI
4) projednání a příprava textu místní vyhlášky o poplatku z ubytovacích kapacit
5) určení místa na odpočívku – součást hipostezky
6) seznámení s postupem jednání ohledně prodloužení kanalizace
7) projednání a schválení nákupu softwaru na majetkovou evidenci
8) projednání opravy popraskané vozovky firmou SÚS
9) projednání možnosti zápisu obce do encyklopedie PK
10) projednání žádosti o příspěvek pro centrum pro zdravotně postižené
11) různé
12) diskuze
13) závěr

Program jednání ZO byl doplněn 1) o změnu rozpočtu, 2) obnovení popl.za lůžko,
3) posečení pangejtů. Projednáno a schváleno 6 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

1)kontrola usnesení
usnesení z veřejného zasedání ZO č.4/2011 bylo splněno.

2)projednání a schválení smlouvy pro zřízení věcného břemene a vkladové řízení do KN
ZO projednalo a schválilo smlouvu pro zřízení věcného břemene a vkladového řízení s firmou GA Energo technik.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

3)projednání a schválení veřejnoprávní smlouvy s městem Domažlice týkající se RÚIAN a ISÚI
Starostka obce seznámila ZO s problematikou týkající se novinek ve formě RÚIAN a ISÚI. Vzhledem k tomu, že je v těchto případech možnost využít zkušeností a pomoci MěÚ v Domažlicích a uzavřít s ním ohledně spravování RÚIAN a ISÚI Veřejnoprávní smlouvu. S městem jsme ohledně toho jednali a nechali jsme si vzor této smlouvy poslat. Smlouva byla projednána, ZO souhlasilo s převedením na město Domažlice.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

4)projednání a příprava textu místní vyhlášky o poplatku z ubytovacích kapacit
ZO se seznámilo s textem vyhlášky o poplatcích z ubytovacích kapacit, jejíž vzor byl zaslán na obec panem Murínem ze Správního odboru. Vyhláška byla projednána, doplněna o poplatek za lůžko, který bude činit 4,00 Kč a dobu za kterou bude poplatek vybírán. Ta bude čtvrtletní. Text vyhlášky poslat ke kontrole.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

5)určení místa na odpočívku – součást hipostezky
ZO se vydalo společně s hosty před začátkem veřejného zasedání na fyzickou prohlídku Háječku a výběru místa na odpočívku. Místo pro Odpočívku bylo vybráno a je zakresleno v příloze č.1.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

6)seznámení s postupem jednání ohledně prodloužení kanalizace
Pan místostar. Petr Královec seznámil ZO s postupem jednání ohledně kanalizace. V současné době vše již skoro 3 měsíce vázne na vyjádření hydrogeologa. Po poradě s panem Vondrašem jsme došli k závěru, že kanalizace se již letos kopat nebude. Budeme rádi, když se vše do konce roku vyřídí papírově.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

7)projednání a schválení nákupu softwaru na majetkovou evidenci
Starostka obce seznámila ZO s tím, že v příštím roce začnou platit nové účetní standardy ohledně odpisu majetku. Firma Gordic, od které máme program na účetnictví obce, připravila software, který bude toto samostatně zvládat podle zákona. V současné době je na něj 50% sleva. Nabídka viz příloha č. 2. ZO projednalo nákup softwaru za akční cenu a schválilo jeho nákup. Projednána a schválena změna rozpočtu - výdaje - nákup programového vybavení 7000,- Kč.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

8)projednání opravy popraskané vozovky firmou SÚS
Vzhledem k tomu, že v letošním roce již nedojde k výstavbě kanalizace, rozhodlo se ZO nechat opravit ještě před zimou praskliny ve vozovce zalitím a to firmou SÚS, která má na toto techniku. Pan Hána z SÚS provedl odhad prací na cca 45000,00Kč. Projednáno a schváleno, že se silnice nechá ještě opravit a změna rozpočtu ve výdajích – silnice opravy a udržování navýší o 45000,00 Kč.
Schváleno 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

9)projednání možnosti zápisu obce do encyklopedie PK
Projednána a zamítnuta nabídka na zápis obce do encyklopedie PK. Z důvodů: cena 6000,00 Kč za stránku A4, někdo by musel materiály do encykl.zpracovat,
již jsme od lońského roku jako obec uvedeni v materiálu o Zpč.kraji od firmy Aspida.
Zamítnuto 7 hlasy proti, 0 pro, 0 se zdržel.

10)projednání žádosti o příspěvek pro centrum pro zdravotně postižené
Na naši obec přišla žádost o finanční příspěvek z centra pro zdravotně postižené.
Projednáno a zamítnuto z důvodu, že naše obec přispívá každoročně neslyšícím.
Zamítnuto 7 hlasy proti, 0 pro, 0 se zdržel.


USNESENÍ 5/2011 z VZ ZO konaného  dne 28.6.2011
1)projednání a schválení smlouvy pro zřízení věcného břemene a vkladové řízení do KN s firmou GA Energo technik.
ZO projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

2)projednání a schválení veřejnoprávní smlouvy s městem Domažlice týkající se RÚIAN a ISÚI
ZO uzavření smlouvy projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

3)projednání a příprava textu místní vyhlášky o poplatku z ubytovacích kapacit

Vyhláška projednána, doplněna o poplatek za lůžko a den 4,00 Kč, placeno čtvrtletně vždy do 15. následujícího měsíce. Poslat ke kontrole.
ZO projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

4)určení místa na odpočívku – součást hipostezky
místo na odpočívku v Háječku určeno, viz příloha č.1.
ZO projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

6)seznámení s postupem jednání ohledně prodloužení kanalizace
ZO projednalo a schválilo, že vzhledem k průtahům s přípravou dokumentace se letos kanalizace již kopat nebude.
ZO projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

7)projednání a schválení nákupu softwaru na majetkovou evidenci
Vzhledem k tomu, že v příštím roce začnou platit nové účetní standardy na majetkovou evidenci a v současnosti nabízí na toto firma Gordik programové vybavení s 50% slevou. Úprava rozpočtu – výdaje – nákup programového vybavení 7.000,00Kč.
ZO projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

8)projednání opravy popraskané vozovky firmou SÚS
Opravu popraskané a vydrolené vozovky do zimy firmou SÚS, úpravu rozpočtu – výdaje – silnice opravy a udržování 45000,00 Kč.
ZO projednalo a schválilo 7 hlasy pro, 0 proti, 0 se zdržel.

9)projednání možnosti zápisu obce do encyklopedie PK
Nabídka nakladatelství ZO projednalo a zamítlo 7 hlasy proti, 0 pro,
0 se zdržel.

10)projednání žádosti o příspěvek pro centrum pro zdravotně postižené
ZO projednalo a zamítlo žádost o příspěvek pro centrum pro zdravotně postižené: ZO zamítlo 7 hlasy proti, 0 pro, 0 se zdržel.